ВЗАЄМОДІЯ HARD SKILLS ТА SOFT SKILLS У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СЛУХАЧІВ ТВВ «ХМЕЛЬНИЦЬКА ФІЛІЯ АКАДЕМІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ СЛУЖБИ»

Автор(и): Борисенко Є.В., Павленко Ю.М., Бруневич В.М.

Місце роботи:

Борисенко Є. В.,

начальник,

Територіально відокремлене відділення

«Хмельницька філія Академії

Державної пенітенціарної служби»,

с. Давидківці, Хмельницька обл., Україна

ORCID: 0000-0001-9414-1952;

 

Павленко Ю. М.,

кандидат сільськогосподарських наук, доцент,

завідувач кафедри кінології,

Територіально відокремлене відділення

«Хмельницька філія Академії

Державної пенітенціарної служби»,

с. Давидківці, Хмельницька обл., Україна

ORCID: 0000-0002-4128-122X;

 

Бруневич В. М.,

начальник центру спеціальної підготовки,

Територіально відокремлене відділення

«Хмельницька філія Академії

Державної пенітенціарної служби»,

с. Давидківці, Хмельницька обл., Україна

ORCID: 0000-0003-2005-5685

 

Мова: українська

Кримінально-виконавча система: Вчора. Сьогодні. Завтра 2022. № 2 (12): 83–92

https://doi.org/10.32755/sjcriminal.2022.02.092

Анотація

Адаптація Державної кримінально-виконавчої служби України до вимог світової пенітенціарної системи передбачає дотримання принципів законності, справедливості, демократизму, гуманізму за максимально широкого використання міжнародних стандартів. Водночас є дії, які неприпустимі для персоналу ДКВС України: провокації, поспішність в ухваленні рішень, розголошення фактів життя засудженого, бездіяльність і пасивність, байдужість. У цьому сенсі набуває особливої актуальності питання взаємодії так званих Hard skills та Soft skills, набутих слухачами за час навчання в закладі освіти. Серед персоналу ДКВС України, що проходять професійну підготовку у ТВВ «Хмельницька філія Академії Державної пенітенціарної служби», прикладом Hard skills є навички, яких слухачі набувають під час проведення практичних занять. Зазначено, що більшість предметів навчальних курсів, крім жорстких навичок, сприяють розвитку і Soft skills.

Ключові слова: Hard skills, Soft skills, пенітенціарна служба, навички.

Список використаних джерел

  1. Зінченко С. А. Формування повноцінної системи підготовки пенітенціарного персоналу – головна умова практичних змін у Державній пенітенціарній службі України (створення повноцінної системи підготовки кадрів Державної пенітенціарної служби України). URL: http://www.minjust.gov.ua/40797 (дата звернення: 05.11.2022).
  2. Дука О. А., Заславська Л. В., Зінченко С. А., Копотун І. М. Порядок та умови проходження служби в Державній кримінально-виконавчій службі України (на допомогу молодому фахівцю) : навч. посіб. / за заг. ред. О. В. Лісіцкова. Київ, 2013. 213 с.
  3. Ягунов Д. В. Пенітенціарна система України: історичний розвиток, сучасні проблеми та перспективи реформування : монографія. 4-те вид., переробл. та допов. Одеса : Фенікс, 2011. 446 с.
  4. Кодекс професійної етики персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України : наказ Міністерства юстиції України від 14.04.2017 р. № 1272/5. URL: http://govua.in.ua/index.php/struktura/ istoriya-2?layout=edit&id=898 (дата звернення: 05.11.2022).
  5. Про затвердження Правил внутрішнього розпорядку установ виконання покарань : наказ Міністерства юстиції України від 28.08.2018 р. № 2823/5. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1010-18#Text (дата звернення: 05.11.2022).
  6. Дука О. А. Вимоги до персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України: професійний та морально-етичний аспекти. Юридична психологія. 2015. № 1. С. 120–128.
  7. Escola-Gaston A., Gallifa J. How to measure soft skills in the educational context: psychometric properties of the SKILLS-in-ONE questionnaire. Studies in Educational Evaluation. Vol. 14, September 2022. URL: https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2022.101155 (дата звернення: 05.11.2022).
  8. Perpignan C., Robin V., Girard P. French education system organization from secondary school to university to prepare future engineers to sustainable development and eco-design. Research into Design for Communities. 2017. № 2. Р. 373–384.
  9. Felgueiras M. C., Rocha J. S., Caetano N. Engineering education towards sustainability. Energy Procedia: 4th International Conference on Energy and Environment. 2017. Р. 414–417. URL: https://doi.org/ 10.1016/j.egypro.2017.10.266 (дата звернення: 05.11.2022).
  10. Perpignan C., Robin V., Eynard B. From ecodesign to dfs in engineering education. Proceedings of the 20th International Conference on Engineering and Product Design Education. 2018. Р. 622–627.
  11. Girin J. L’analyse empirique des situations de gestion: éléments de théorie et de méthode. Épistémologies et sciences de gestion, Economica. 1990. Р. 141–182.
  12. Mulnet D., Majou G., Fortin E., Leroy C. Guide compétences développement durable & responsabilité sociétale. 2016. URL: https://www.iddlab.org/data/sources/users/1215/docs/guide-de-comptences-ddrs092016.pdf (дата звернення: 05.11.2022).
  13. Engineering education and the development of competencies for sustainability / Quelhas O. L. G., Lima G. B. A., Ludolf N. V.-E. and others. International Journal of Sustainability in Higher Education. 2019. Vol. 20. № 4. P. 614–629. URL: https://doi.org/1108/IJSHE-07-2018-0125 (дата звернення: 05.11.2022).

[collapse]

Повний текст .pdf

©2024. Пенітенціарна академія України