ІНТЕРАЦІЯ ЗАХІДНОГО СКІЛЮ ТА СУМСЬКОГО СКІЛЮ В ТЕХНІ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОФЕСІЙНИХ COMPETENCES OF HIGHER EDUCATION APPLICANTS OF THE TERRITORIALLY SEPARATED DEPARTMENT “KHMELNYTSKYI БУДІВНИЦТВА БУДІВЕЛЬНИХ ВІДЕО”
Автор (s): Borysenko Ye., Pavlenko Yu., Brunevych V .
Work place :
Borysenko Ye.,
Head, Territorially Separated Branch
“Khmelnytskyi branch of the Academy of the State
Penitentiary Service”,
Davydkivtsi, Khmelnytskyi region, Украина
ORCID: 0000-0001-9414-1952;
Pavlenko Yu.,
Ph.D. in Agriculture, Associate Professor,
Голова регіону cynology,
Territorially Separated Branch
“Khmelnytskyi branch of the Academy of the State
Penitentiary Service”,
Davydkivtsi, Khmelnytskyi region, Украина
ORCID: 0000-0002-4128-122X;
Brunevych V.,
Голова центру Special Education,
Territorially Separated Branch
“Khmelnytskyi branch of the Academy of the State
Penitentiary Service”,
Davydkivtsi, Khmelnytskyi region, Украина
ORCID: 0000-0003-2005-5685
Language: Ukrainian
Criminal Executive System: Yesterday. Today. Tomorrow. 2022. № 2 (12): 83-92
https://doi.org/10.32755/sjcriminal.2022.02.092
Adaptation of penitentiary service of Ukraine to requirements of world penitentiary system involves compliance with principles of legality, justice, democracy, and humanism with widest possible use of international standards. При такому часі, є рішення, що є прийнятним для порушення держави державних посилань: поводження, пов’язане з вирішенням рішень, свідчать факти конфіденційного життя, винищування і passivity, indifference. У цьому глухому куті, взаємини з втіленням з-за назвою Hard skills and Soft skills, придбані школярам під час своїх досліджень в освітньому інституті стає особливо важливим. За особистим державним кримінальним і executive services під ходом тренування в територіально separated branch “Khmelnitskyi branch of the Academy of State Penitentiary Service”, наслідком hard skills is skills that trainees acquire at the practical classes. Вона повинна бути помічена, що, в тому, що hard skills, мабуть предмети тренуючих курсів сприяють розвитку soft skills як добре. Для прикладу, discipline “Tactical and Special Training”. Під час його вивчення, число офіційних місць, які можуть бути при практичній роботі або офіційні дати є simulated. Збори є захищені на розгляді зайнятих територій заборонених речей або запобігання ребеліону конфіденцій і пенсіонерів. Після “програвання” ця робота, школяр, з participation of the students, conducts a discussion and analysis of the activities and actions of individual categories of event participants. Як результат, як model of the best solution to certain problem is produced. Під час таких практичних тренувань, школяр є здатним до значущості риси літератури character, його реакція на певну позицію, здатність до мислення поза boxом і йти на optimálnу way out, і скористатися недосконалим моделлю його beh. Also, teacher може motivate further correct actions of person by means of encouragement. його реакція на певну позицію, здатність до думки про те, що коробка і виконана optimálnа відмова, і скористатись undesirable model його behavior. Also, teacher може motivate further correct actions of person by means of encouragement. його реакція на певну позицію, здатність до думки про те, що коробка і виконана optimálnа відмова, і скористатись undesirable model його behavior. Also, teacher може motivate further correct actions of person by means of encouragement. Після graduation from the territorially separated branch of the Khmelnitsky branch of the Academy of State Penitentiary Service, employees of the State Penitentiary Service constantly improve acquired knowledge and skills in the conditions of penal institutions by conducting weekly training. Автономія вищих навчальних закладів дозволить для варіацій в рамках визначеного curriculum курсів, тому, усвідомлення класичної літератури школярів з діяльністю націлена на групу розв’язання вивченого ладу буде налагодження формування і розвитку flexible skills, which in the future find a positive reflection of specialist at the workplace in the conditions of institutions of the State Penitentiary services. Key words: Hard skills, Soft skills, Penitentiary Service. References