ІНТЕРАЦІЯ ЗАХІДНОГО СКІЛЮ ТА СУМСЬКОГО СКІЛЮ В ТЕХНІ ПРОФЕСІЙНИХ ПРОФЕСІЙНИХ COMPETENCES OF HIGHER EDUCATION APPLICANTS OF THE TERRITORIALLY SEPARATED DEPARTMENT “KHMELNYTSKYI БУДІВНИЦТВА БУДІВЕЛЬНИХ ВІДЕО”

Автор (s): Borysenko Ye., Pavlenko Yu., Brunevych V .

Work place :

Borysenko Ye.,

Head, Territorially Separated Branch

“Khmelnytskyi branch of the Academy of the State
Penitentiary Service”,

Davydkivtsi, Khmelnytskyi region, Украина

ORCID: 0000-0001-9414-1952;

Pavlenko Yu.,

Ph.D. in Agriculture, Associate Professor,

Голова регіону cynology,

Territorially Separated Branch

“Khmelnytskyi branch of the Academy of the State
Penitentiary Service”,

Davydkivtsi, Khmelnytskyi region, Украина

ORCID: 0000-0002-4128-122X;

Brunevych V.,

Голова центру Special Education,

Territorially Separated Branch

“Khmelnytskyi branch of the Academy of the State
Penitentiary Service”,

Davydkivtsi, Khmelnytskyi region, Украина

ORCID: 0000-0003-2005-5685

 

Language: Ukrainian

Criminal Executive System: Yesterday. Today. Tomorrow. 2022. № 2 (12): 83-92

https://doi.org/10.32755/sjcriminal.2022.02.092

Summary

Adaptation of penitentiary service of Ukraine to requirements of world penitentiary system involves compliance with principles of legality, justice, democracy, and humanism with widest possible use of international standards. При такому часі, є рішення, що є прийнятним для порушення держави державних посилань: поводження, пов’язане з вирішенням рішень, свідчать факти конфіденційного життя, винищування і passivity, indifference. У цьому глухому куті, взаємини з втіленням з-за назвою Hard skills and Soft skills, придбані школярам під час своїх досліджень в освітньому інституті стає особливо важливим. За особистим державним кримінальним і executive services під ходом тренування в територіально separated branch “Khmelnitskyi branch of the Academy of State Penitentiary Service”, наслідком hard skills is skills that trainees acquire at the practical classes. Вона повинна бути помічена, що, в тому, що hard skills, мабуть предмети тренуючих курсів сприяють розвитку soft skills як добре. Для прикладу, discipline “Tactical and Special Training”. Під час його вивчення, число офіційних місць, які можуть бути при практичній роботі або офіційні дати є simulated. Збори є захищені на розгляді зайнятих територій заборонених речей або запобігання ребеліону конфіденцій і пенсіонерів. Після “програвання” ця робота, школяр, з participation of the students, conducts a discussion and analysis of the activities and actions of individual categories of event participants. Як результат, як model of the best solution to certain problem is produced. Під час таких практичних тренувань, школяр є здатним до значущості риси літератури character, його реакція на певну позицію, здатність до мислення поза boxом і йти на optimálnу way out, і скористатися недосконалим моделлю його beh. Also, teacher може motivate further correct actions of person by means of encouragement. його реакція на певну позицію, здатність до думки про те, що коробка і виконана optimálnа відмова, і скористатись undesirable model його behavior. Also, teacher може motivate further correct actions of person by means of encouragement. його реакція на певну позицію, здатність до думки про те, що коробка і виконана optimálnа відмова, і скористатись undesirable model його behavior. Also, teacher може motivate further correct actions of person by means of encouragement.

Після graduation from the territorially separated branch of the Khmelnitsky branch of the Academy of State Penitentiary Service, employees of the State Penitentiary Service constantly improve acquired knowledge and skills in the conditions of penal institutions by conducting weekly training. Автономія вищих навчальних закладів дозволить для варіацій в рамках визначеного curriculum курсів, тому, усвідомлення класичної літератури школярів з діяльністю націлена на групу розв’язання вивченого ладу буде налагодження формування і розвитку flexible skills, which in the future find a positive reflection of specialist at the workplace in the conditions of institutions of the State Penitentiary services.

Key words: Hard skills, Soft skills, Penitentiary Service.

References

  1. Zinchenko, S. A. Формування повної системи, що пов’язано з освітою особистих осіб – основною умовою практичних змін в національній податковій службі (Україна) . available at: www.minjust.gov.ua/40797 (accessed 05 November 2022).
  2. Duka, OA, Zaslavska, LV, Zinchenko, S. A. & Kopotun, IM (2013), процедури і умови служби в державному кримінальному посиленні Служби охорони здоров’я України (на додаток до молодого specialist)  : study manual / in general ed. O. V. Lisitskov, Penitentiary Service of Ukraine, Kyiv.
  3. Yahunov, DV (2011), Penitentiary system of Ukraine: історичний розвиток, сучасні проблеми і питання для реформ  : monograph, Phoenix, Odesa.
  4. Ukraine (2017), Code of professional ethics of staff of the State Criminal and Executive Service of Ukraine  : order of the Ministery of Justice of Ukraine, доступна на: http://govua.in.ua/index.php/struktura/ istoriya-2?layout=edit&id=898 (accessed 05 November 2022).
  5. Ukraine (2018), на approval rules of international procedure of penitentiary Institutions  : order of the Ministery of Justice of Ukraine, можна знайти на: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1010-18# Text (accessed 05 November 2022).
  6. Duka, OA (2015), “Requirements for personnel of State Criminal Enforcement Service of Ukrainian: Professional and moral and ethical aspects”, Legal psychology , № 1, рр. 120 128.
  7. Escola-Gaston, A. & Gallifa, J. (2022), “Як до міри soft skills в освітньому контексті: psychometric properties of SKILLS-in-ONE questionnaire”, Studies in Educational Evaluation , Vol . 14, available at: https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2022.101155 (accessed 05 November 2022). https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2022.101155.
  8. Perpignan, C., Robin, V. & Girard, P. (2017), “Френчна освіта система організації з 2-ї школи в університеті для розбудови майбутніх техніків для сприятливого розвитку та еко-дизайну”, Research into Design for Communities , № 2 , рр. 373-384. https://doi.org/10.1007/978-981-10-3521-0_32.
  9. Felgueiras, M. C., Rocha, J. S. & Caetano, N. (2017), “Engineering education towards sustainability”, Energy Procedia: 4th International Conference on Energy and Environment , нар. 414–417, available at: https://doi.org/10.1016/j.egypro.2017.10.266 (accessed 05 November 2022). https://doi.org/10.1016/j.egypro.2017.10.266.
  10. Perpignan, C., Robin, V. & Eynard, B. (2018), “Від ecodesign до dfs в освітній освіті”, 20th International Conference on Engineering and Product Design Education , нар. 622-627.
  11. Girin, J. (1990), “L’analyse empirique des situations de gestion: elements de théorie et de methode”, Epistémologies et sciences de gestion, Economica , рр. 141-182.
  12. Mulnet, D., Majou, G., Fortin, E. & Leroy, C. (2016), Guide compétences розвиток durable & responsabilité sociétale , available at: https://www.iddlab.org/data/sources/users/ 1215/docs/guide-de-comptences-ddrs092016.pdf (accessed 05 November 2022).
  13. Quelhas, O. L. G., Lima, G. B. A., Ludolf, N. V.-E. et.al. (2019), “Engineering education and development of competencies for sustainability”, International Journal of Sustainability in Higher Education , Vol. 20 № 4, рр. 614–629, available at: https://doi.org/ 10.1108/IJSHE-07-2018-0125 (accessed 05 November 2022). https://doi.org/10.1108/IJSHE-07-2018-0125.

[collapse]

©2024. Penitentiary academy of Ukraine