ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАННЯ ЗАСУДЖЕНИХ ДО ПОЗБАВЛЕННЯ ВОЛІ, ЯКІ МАЮТЬ ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и): Строн І. В.

Місце роботи:

Строн І. В.,

слухач магістратури,

Академія Державної пенітенціарної служби, м. Чернігів, Україна;

Мова: українська

Кримінально-виконавча система: Вчора. Сьогодні. Завтра.  2019 № 1 (5): 96-104

https://doi.org/10.32755/sjcriminal.2019.01.096

Анотація:

У статті розглянуто процес здобуття освіти засудженими, які мають особливості психофізичного розвитку, як один із чинників, що впливає на їх успішне виправлення та подальшу ресоціалізацію після звільнення. Проаналізовано специфіку здобуття освіти засудженими в установах виконання покарань, що зумовлена наявними обмеженнями й режимними вимогами. Визначено роль освіти у системі засобів досягнення мети реалізації кримінального покарання, висвітлено проблематику, що стосується навчання дорослих, серед яких є люди з особливими потребами.

Ключові слова: навчання, загальна середня освіта, засуджені до позбавлення волі, люди з особливими потребами, виправлення, ресоціалізація, установи виконання покарань.

Список використаних джерел

  1. Авраменко В. Ю. Профессиональное обучение осужденного к лишению свободы в исправительных учреждениях, как средство его ресоциализации: дис. … канд. пед. наук: 13.00.08 / Федеральное госуд. бюджетное образов. учрежд. высш. проф. образов; «Вологодский госуд. социально-педагог. университет». Волгоград, 2011. 151 с.
  2. Засоби виправлення і ресоціалізації засуджених до позбавлення волі: монографія / за заг. ред. А. Х. Степанюка. Харків: Кросроуд, 2011. 298 с.
  3. Лукашевич С. Ю. Попередження злочинності засуджених в місцях позбавлення волі: монографія. Харків, 2006. 104 с.
  4. Про затвердження Порядку організації навчання у загальноосвіт­ніх навчальних закладах при виправних колоніях та слідчих ізоляторах, що належать до сфери управління Державної пенітенціарної служби України: наказ МОН України, Міністерства юстиції України від 10.06.2014 № 691/897/5.
  5. Пузирьов М. С. Загальноосвітнє і професійно-технічне навчання засуджених до позбавлення волі на певний строк як форма диференціації й індивідуалізації виконання покарань. Проблеми законності. 2013. Вип. 123. С. 207–215.
  6. Соціологія: підручник / за заг. ред. В. Андрущенка, М. Горлача. Харків; Київ, 1998. 696 с.
  7. Спільна зустріч представників Адміністрації ДКВС, МОН України, Уповноваженого Верховної Ради України з дотримання прав дитини та сім’ї з представниками громадських організацій (27.03.2019). URL: https://www.kvs.gov.ua/peniten/control/sum/uk/publish/article/897796;jsessionid=AD7A2E1C4642E874D40B8C7F93C0AA90 (дата звернення: 02.09.2019).
  8. Хуторна С. В. Загальноосвітнє і професійно-технічне навчання засуджених до позбавлення волі: дис. … канд. юрид. наук: 12.00.08 / Харківський нац. ун-т внутр. справ. Харків, 2012. 245 с.
    [collapse]

Повний текст .pdf

©2024. Пенітенціарна академія України